ZF Power Summit 2016. Ce „shopping“ energetic se poate face cu 2 mld. lei
Electrica, cel mai mare jucător din domeniul furnizării şi distribuţiei de energie electrică, o companie care aprinde becul la mai bine de 3,6 milioane de consumatori, este şi una dintre cele mai bogate companii din energie. „Averea“ de aproape 2 miliarde de lei pe care firma a strâns-o din listarea din 2014 pe bursele de la Bucureşti şi Londra stă aproape neatinsă, iar piaţa este avidă de acţiune.
Care sunt oportunităţile locale după ce a picat tranzacţia cu italienii de la Enel şi ce poate fi atractiv în regiune pentru o companie care în ciuda dimensiunilor a rămas doar un jucător local? Cum se pregăteşte Electrica de competiţia cu furnizorii privaţi de energie care au început să dea târcoale ultimului segment reglementat, consumatorii casnici?
Care sunt previziunile pe consum şi pe preţ ale marilor jucători din energie şi când am putea avea o singură factură pentru energie, gaze şi internet? Câtă nevoie are consumatorul român de contoare inteligente când anual el petrece în beznă ore întregi?
La început de an, Ziarul Financiar dă din nou startul dezbaterilor din energie, chemând alături de sine elita unei industrii de 30 de miliarde de euro în cea de-a cincea ediţie a ZF Power Summit.
Deşi un proiect tânăr, ZF Power Summit a reuşit să devină o referinţă pe scena evenimentelor dedicate sectorului energetic prin calitatea invitaţilor săi, prin consistenţa subiectelor abordate, dar şi prin formatul care pune preţ pe dezbateri şi dialog, nu pe tradiţionalele prezentări. ZF Power Summit va avea loc în perioada 22-23 februarie la hotelul Radisson Blu, sala Atlas, din Bucureşti.
Ioan Roşca, directorul general al Electrica, compania care asigură distribuţia de energie din trei zone-cheie ale României, Muntenia Nord, Transilvania Sud şi Transil-vania Nord, va par-ticipa în calitate de speaker la noua ediţie a ZF Power Summit într-un moment în care marile companii de utilităţi trec printr-una din cele mai spectaculoase transformări din istoria lor.
De la structuri monopol, cu clienţi captivi, marii jucători din utilităţi încep să se restructureze pentru a-şi menţine consumatorii aproape în contextul în care mulţi au decis să-şi schimbe furnizorii de energie sau chiar să devină ei înşişi producători.
Cum va face Electrica oportunităţi de creştere din toate aceste provocări? Aflaţi răspunsul direct de la Ioan Roşca, executivul care are pe mână un grup cu un business de peste 1,1 mld. euro.
ZF Power Summit 2016. Două zile. Totul despre energie.