Furnizorul local de servicii de call-center Blue Point a trecut de pragul de 11 milioane de lei cifră de afaceri

Autor: Corina Mirea 11.02.2016

Blue Point, un furnizor local de servicii de tip call-center, prezent pe piaţă din 2007, a încheiat anul trecut cu afaceri de 11,6 milioane de lei, cu peste 50% mai mult ca în 2014, potrivit informaţiilor transmise de companie.

“Anul 2015 a adus rezultate financiare deosebit de bune. Creşterea a provenit în egală măsură din extinderea proiectelor existente, dar şi din diversificarea portofoliului de clienţi”, a spus Violeta Rosu, Managing Partner Blue Point.

Anul trecut, cele mai multe proiecte din portofoliul Blue Point au venit din partea companiilor care activează pe segmentul telecom, în industria bancară şi pe segmentul farma.

Furnizorul local de servicii de call-center a decis să se mute anul trecut într-un nou sediu, cu o suprafaţă de 1.500 de mp, mai mare cu 50% ca cel deţinut anterior. Reprezentanţii companiei nu au precizat la acel moment care a fost investiţia exactă în noul birou, însă au precizat că s-a situat în jurul „zecilor de mii de euro şi a fost susţinută din profitul companiei şi din fondurile proprii ale asociaţilor“.

Printre clienţii Blue Point se numără companii precum Heineken, Hochland, Pepsi, Reader’s Digest, Ţiriac Auto sau Xerox.

În prezent, piaţa locală de servicii de tip call-center se apropie de 300 de milioane de euro anual, iar printre cei mai mari jucători se numără Computer Generated Solutions (CGS), Webhelp sau Arvato.

Conform calculelor ZF, pe baza informaţiilor furnizate de reprezentanţii Blue Point, în anul 2014, compania a avut afaceri de peste 5 milioane de lei.