Familia Pogonaru vrea să reînvie Târgul Moşilor din Obor cu un mall de 60 mil. euro. „Sunt 430.000 de oameni care locuiesc la mai puţin de zece minute de zona Obor“
Centrul comercial Veranda, pariul familiei Pogonaru pe una dintre cele mai cunoscute zone de comerţ din Bucureşti, ar putea ajunge la încasări de 7,5 mil. euro din chirii, iar antreprenorii se gândesc deja la o extindere a proiectului.
„Aici a fost Târgul Moşilor, o zonă de comerţ neîntrerupt, până când au fost construite fabricile, târgul principal al ţării, unde se întâlneau toţi negustorii. Ce încercăm noi este să readucem caracterul respectiv. Mai mult decât atât, este o zonă foarte densă. Există aproximativ 430.000 de oameni care locuiesc la mai puţin de zece minute de Obor. De aceea, acest centru comercial nu a fost gândit neapărat pentru Capitală, ci pentru Obor şi locuitorii de aici. Suntem conştienţi că trebuie să ne reintegrăm în ţesătura Oborului şi să-l redefinim. Nu este un concept de mall de destinaţie, ci unul de proximitate“, a declarat Andrei Pogonaru într-un interviu acordat ZF.