Afacerile operatorului lanţului de retail Optiblu au crescut anul trecut la 8,5 milioane euro

Autor: Andrei Mazurchievici 15.02.2016

La creşterea afacerilor au contribuit atât divizia de retail (+33%), cât şi divizia de distribuţie (+43%).

"În acest an, Optical Network îşi propune vânzări totale de 50 milioane lei, însemnând continuarea ritmului de creştere a afacerii cu peste 30%, comparativ cu anul precedent", a declarat Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network.

Pentru 2016, compania a programat investiţii de peste 10 milioane de lei (peste 2,2 milioane euro) în expansiunea diviziei de retail prin deschiderea de noi magazine şi modernizarea unora dintre magazinele existente.

De asemenea, grupul va mai investi în dezvoltarea softurilor de gestiune a vânzărilor pentru divizia distribuţie, în dezvoltarea capacităţilor logistice, precum şi in extinderea capacităţilor de vânzare în mediul online.

Optical Network a fost înfiinţat în 2004. Divizia de retail operează peste 30 de magazine în Bucureşti şi mari oraşe din ţară.