Spaniolii de la Inditex îşi completează portofoliul cu brandul Uterqüe, singurul care nu era încă în România. Primul pas îl fac în online

Autor: Cristina Rosca 18.02.2016
Grupul spaniol Inditex, un gigant cu afaceri anuale de peste 18 mld. euro, a adus pe piaţa locală cel de-al optulea brand din portofoliu, Uterqüe, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie.
 
Acesta era singurul brand oficial din portofoliul gigantului care nu era pre­zent în România, o piaţă unde spaniolii au venit în 2004 în franciză, iar trei ani mai târziu au intrat direct. Inditex deţine pe piaţa locală 108 magazine fizice sub bran­durile Zara, Zara Home, Bershka, Stra­di­va­rius, Pull&Bear, Oysho şi Massimo Dutti. Toate cele şapte branduri sunt active şi online. Inditex mai deţine la nivel global şi brandul „low cost” Lefties, însă acesta este operat separat şi nu figurează pe site-ul companiei. El nu este prezent deloc în România.