Dedeman este al patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală şi de Est, o piaţă de 26 mld. euro anual

Autor: Bogdan Alecu 20.02.2016
Reţeaua de magazine de bricolaj Dede­man Bacău, construită de fraţii Adrian şi Dragoş Pavăl, este al patrulea cel mai mare jucător de pe piaţa regională de bricolaj, cu o cotă de piaţă de 1,9%, potrivit unui studiu realizat de polonezii de la PMR. Deşi Dedeman nu are o prezenţă regională, cum au multinaţionalele de pe podium (Leroy Merlin, Kingfisher şi OBI), a reuşit să-şi domine competiţia din România, iar pe piaţa locală OBI, numărul trei în Europa Centrală şi de Est, nu a rezistat decât câţiva ani după care a închis magazinele.
 
Retailerul din Bacău ar putea începe să facă primii paşi regionali şi are  planuri de extindere în Republica Moldova.
 
Dedeman are 42 de magazine pe piaţa locală şi planuri de a ajunge la 50 în următorul an. Mai mult, compania a înre­gistrat anul trecut o creştere a busi­nessului de 30% în primul semestru la 1,8 miliarde de lei, după ce în 2014 a atins afaceri de 3,4 miliarde de lei.