Cu 810 clienţi şi o valoare medie a portofoliului de 500.000 de euro, divizia de private banking de la UniCredit gestionează active de 417 mil. euro

Autor: Claudia Medrega 23.02.2016
Un număr de 810 clienţi apelează la serviciile de private banking oferite de UniCredit Bank, cu o valoare medie a portofoliului de 500.000 de euro, valoarea totală a activelor gestionate de bancă pe acest segment ridicându-se la 417 mil. euro, a declarat pentru ZF Alexandra Ivanov, head of private banking & sales la UniCredit Bank.
 
„La începutul anului 2016, departamentul Private Banking din cadrul UniCredit Bank deservea un număr de 810 clienţi, cu o valoare medie a portofoliului de 500.000 de euro. Preferinţele clien­ţilor au ră­mas în continuare pentru produsele caracterizate de un risc scăzut, în condiţiile unei pieţe caracterizate de o volatilitate ridicată. Totuşi, există şi clienţi al căror profil investiţional le-a permis să decidă realizarea unor investiţii mai riscante, dar cu randamente atractive“, afirmă Alexandra Ivanov.
 
Filosofia standard a private bankingului este legată de relaţii pe termen lung, consolidate cu încredere şi profesionalism, dar şi cu multă discreţie. Clienţii vin către bănci în principal pe bază de recomandare şi sunt „preţuiţi“ de bancheri pentru lichidităţile substanţiale pe care le încredinţează spre administrare. Serviciile de private banking reprezintă unul dintre canalele de dezvoltare ale UniCredit, în încercarea de a oferi diverse soluţii investitorilor cu active financiare de cel puţin 200.000 de euro.