Vânzările de smartwatch-uri au depăşit pentru prima oară livrările de ceasuri elveţiene

Autor: Ioana Nita 22.02.2016
În ultimele trei luni ale anului trecut, livrările de smartwatch-uri au ajuns la 8,1 milioane de unităţi la nivel global, depăşind astfel vânzările de ceasuri clasice produse în Elveţia, care s-au situat la 7,9 milioane de unităţi, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Strategy Analytics, citat de portalul Techcrunch.com. Astfel, livrările de ceasuri inteligente a crescut în ultimul trimestru al anului trecut de peste 4 ori faţă de aceeaşI periodă din 2014. Peste jumătate din vânzările de ceasuri inteligente la nivel global (63%) au fost modele ale gigantului american Apple, în timp ce livrările de smartwatch-uri ale companiei sud-coreană Samsung au avut o pondere de 16% în total piaţă. “Apple şi Samsung deţin împreună 8 din 10 modele de smartwatch-uri comercializate la nivel global”, a spus Cliff Raskind, director în cadrul companiei Strategy Analytics.   Companiile de ceasuri elveţiene de  renume nu au reuşit să ţină pasul cu dezvoltarea pieţei de smartwatch-uri, doar câteva dintre ele, precum Tag Heuer reuşind să lanseze la rândul lor pe piaţă ceasuri inteligente.