Afacerile Allianz-Ţiriac s-au apropiat anul trecut de nivelul de dinaintea crizei: primele subscrise au depăşit 1 mld. lei

Autor: Anelis Baciu 25.02.2016
Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigurător local, a vândut poliţe de peste un miliard de lei (230 mil. euro) anul trecut, potrivit calculelor ZF, şi s-a apropiat de nivelul atins în anii 2008-2009, când criza financiară nu se simţea încă pe piaţa locală.
 
Grupul german Allianz şi-a prezentat rezultatele pe 2015 săptămâna trecută, însă nu a făcut nicio referire la situaţia din România.
 
Totuşi, la o întâlnire cu presa reprezentanţii locali ai asigură­torului au declarat că un sfert din primele subscrise, echivalentul a 256 milioane de lei, au venit din vânzarea de asigurări auto obli­gatorii (RCA), ceea ce înseamnă că primele totale subscrise în România au cumulat 1.024 mi­liarde de lei anul trecut. Asi­gurătorul a înregistrat astfel o creştere de circa 5 procente în comparaţie cu 2014.