Turdean, Farmec Cluj-Napoca: Vrem în 2016 cinci magazine proprii noi şi pariem pe creşterea online-ului

Autor: Cristina Rosca 26.02.2016

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice după cifra de afaceri, este prezent în circa 23.000 de magazine şi farmacii din România, acoperind astfel un sfert din tot ce înseamnă comerţ alimentar şi farmacii. Totuşi, pe lista direcţiilor viitoare de dezvoltare se numără şi comerţul online şi magazinele proprii.

Pe piaţa din România sunt active circa 70.000-75.000 de chioşcuri, alimentare, hipermarketuri şi supermarketuri cu vânzări de circa 16 mld. euro, la care se adaugă aproximativ 7.000 de farmacii cu afaceri de 3 mld. euro anual.

„Produsele noastre sunt disponibile în toate lanţurile jucătorilor internaţionali, în magazinele de brand (ale Farmec - n. red.) şi în peste 4.500 de farmacii din România. De asemenea, avem şi un shop online. Pe comerţul tradiţional avem în total aproximativ 17.000 de clienţi“, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj-Napoca.