Kinga Daradics, MOL: Acest an este poate cel mai greu din ultimii ani în ceea ce priveşte estimările legate de evoluţia pieţei

Autor: Roxana Petrescu 29.02.2016
MOL nu ridică piciorul de pe acceleraţie nici în 2016, compania urmând să mai deschidă 11 benzinării în vânătoarea după podiumul pieţei petroliere. Filiala locală a grupului petrolier ungar a încheiat 2015 cu 202 puncte de alimentare, 2015 fiind primul an în care businessul MOL din România are toate şansele să treacă de pragul de un miliard de euro, potrivit estimărilor ZF.
 
„Este puţin prea devreme să putem detalia investiţiile prevăzute pentru acest an, întrucât aşteptăm deciziile finale la nivel de grup pentru aprobarea proiec­telor. Putem spune însă că vom continua să deschidem staţii noi. Sunt prevăzute 11 proiecte pentru finalizare în 2016, din care două sunt staţii mobile, pe noile segmente de autostradă“, spune Kinga Daradics, country chairman al MOL România.
 
MOL, care deţine pe plan local 202 staţii de alimentare, s-a dovedit a fi unul dintre cei ai agresivi jucători din piaţa distribuţiei de carburanţi în ultimii ani, unul dintre obiectivele anunţate de com­panie pentru România fiind ascensiunea pe podiumul pieţei de profil. În acest moment, MOL este al patrulea cel mai mare jucător pe o piaţă de 9-10 miliarde de euro. Primii trei jucători sunt Petrom, Rompetrol şi Lukoil România.