H&M se extinde şi deschide joi primul său magazin la Satu Mare

Autor: Raluca Ghinea 29.02.2016

Magazinul are o suprafaţă de vânzare de 1.555 de metri pătraţi şi va fi deschis zilnic, între orele 9.00-21.00.

H&M a înregistrat în România vânzări în creştere cu 40% în anul financiar 2015, la 1,796 miliarde de coroane suedeze (193,4 milioane de euro), şi pregăteşte lansarea pe piaţa locală în acest an a magazinelor sub brand COS.

Brandul COS se adresează clienţilor cu venituri peste medie şi este al doilea cel mai important brand pentru gru­pul suedez după cifra de afaceri şi numărul de maga­zine des­­chise, după H&M.

Retailerul de îmbrăcăminte a deschis în anul financiar 2015, perioada 1 decembrie 2014 - 30 noiembrie 2015, patru magazine în România, ajungând la o reţea locală de 42 de unităţi.

În trimestrul al patrulea, când a deschis în România un singur magazin, H&M a consemnat vânzări de 522 de milioane de coroane suedeze (56,2 milioane de euro), în urcare cu 25% raportat la perioada similară a anului financiar anterior.