22.000 de vizitatori au “vânat” oferte de călătorie în străinătate şi în ţară

Autor: Mihaela Pascari 01.03.2016

Târgul de Turism organizat săptămâna trecută în Capitală a adunat 22.000 de vizitatori în cele patru zile în care românii au “vânat” oferte de călătorie de la cele peste 300 firme prezente în cadrul târgului dar şi 15 ţări: Albania, Bulgaria, Croaţia, Egipt, Grecia, Israel, Italia, Moldova, Palestina, Polonia, Serbia, Spania, Turcia, Ungaria cât şi România.  

Ofertele prezentate de către expozanţi au pornit de la pachete promoţionale pentru litoralul turcesc, bulgăresc sau grecesc, oferte all-inclusive pentru litoralul românesc până la destinaţii exotice precum Republica Dominicană, Maldive, Thailanda, Bali sau circuite în America de Nord şi de Sud.

Târgul a adunat la un loc atât agenţii de turism, tour – operatori, companii aeriene, cât şi consilii judeţene, primării de oraşe şi comune.

“Prezenţa noastră în cadrul târgului a ajutat cu siguranţă dezvoltarea notorietăţii brand-ului Accent Travel&Events atât în rândul partenerilor de afaceri cât şi în faţa turiştilor individuali. Ne-am bucurat de o prezenţă intensă a vizitatorilor, dat fiind faptul că suntem un brand recunoscut în special pentru produsele de turism intern”, a spus Mădălin Măncilă, marketing&development director în cadrul agenţiei de turism Accent Travel&Events.

Mai mult, au fost variate oferte din partea expozanţilor privind atracţiile turistice româneşti, printre ele numărându-se cel al Cetăţii Târgovişte, al Cetăţii Carolina, al Cetăţii Făgăraş, judeţul Maramureş, oraşul Cluj – Napoca sau comuna Poiana Câmpina etc.

“În această perioadă un interes aparte este manifestat de cadrele didactice pentru care “Şcoala altfel” înseamnă în mod clar o vizită la Alba Iulia. Pentru ei vorbim despre Alba Iulia ca produs turistic, cu tot ce poate însemna: evenimente, obiecte turistice sau unităţi de cazare”, spune Andreea Milăşan, agent de turism în cadrul Centrului de Informare şi promovare Turistică din Alba Iulia.

Târgul de Turism al Românie a fost organizat în perioada 25- 28 februarie, de către Romexpo, cu sprijinul Camerei de Comerţ şi Iudustrie a României, al Asociaţiei Naţionale de Turism din România, al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear, al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc şi al Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural.