Multe start-up-uri din IT eşuează pentru că analizează prea mult piaţa internă şi nu au şanse la nivel internaţional

Autor: Oana Stupinean 04.03.2016
Una dintre principalele probleme identificate atât de investitorii români, cât şi de cei străini este faptul că mulţi dintre fondatorii start-up-urilor locale din IT nu iau în calcul internaţionalizarea afacerii, ci analizează prea mult piaţa internă.
 
„Unele dintre proiectele prezente în cadrul incubatorului de afaceri RICAP au identificat nişte lucruri mici şi sunt foarte mult concentrate pe piaţă locală, sunt puţine proiecte care au potenţial de internaţio­nalizare, dar au plecat cu stângul în sensul că au analizat prea mult piaţa internă şi prea puţin piaţa internaţională”, a spus Peter Barta, CEO Fundaţia Post-Privatizare.
 
Start-up-urile acceptate în incubatorul de afaceri al RICAP vor beneficia de un program intens de consultanţă pe zona de dezvoltare şi atragere de investiţii, iar la finalul acestuia va fi organizat un eveniment la care vor participa investitorii.