Agenţia de turism Eturia a avut de două ori mai multe cereri de vacanţe în acest an

Autor: Mădălina Dediu Panaete 03.03.2016

Eturia, agenţie de turism care vinde vacanţe în special în destinaţii exotice şi vacanţe personalizate, a primit în primele două luni ale anului 2.200 de cereri de vacanţe, dublu faţă de anul anterior. Creşterea s-a datorat preţurilor mai mici din prima parte a anului, reducerilor la biletele de avion practicate de majoritatea companiilor aeriene de linie, dar şi rezervărilor făcute în avans de agenţie.

Au contribuit considerabil şi rezervările făcute pentru sejururi în perioada Valentines Day, a vacanţei copiilor, Dragobete, dar şi 1 - 8 Martie.

Această creştere a solicitărilor vine pe fondul unei preferinţe crescute a românilor pentru vacanţele în destinaţii exotice care se manifestă în ultimul an, combinată cu perioada de reduceri şi early booking, ce au condus la un număr semnificativ mai mare de români care au optat pentru vacanţele din portofoliul nostru. Sperăm să păstrăm trendul crescător a declarat Sorin Stoica, co-proprietar Eturia.

Anul acesta a înregistrat o creştere spectaculoasă de 70% a numărului de rezervări faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pentru destinaţiile exotice din portofoliul său.

Eturia a vândut în cei opt ani de activitate peste 11.000 de pachete de vacanţă personalizate şi destinaţii exotice. Dintre cei peste 15.000 de turişti care au ales serviciile agenţiei Eturia, peste 75% sunt clienţi fideli..

Înfiinţată în anul 2007, compania dezvoltă trei direcţii principale de business: vacanţe personalizate pentru turiştii cu bugete medii de vacanţă, vacanţe cu plecări predefinite şi vacanţe de lux.În anul 2015, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 5,9 milioane de euro.