Life is Hard şi-a majorat afacerile cu 4% anul trecut, dar profitul a rămas în urmă

Autor: Roxana Pricop 07.03.2016

Producătorul de software Life is Hard (LIH), listat pe sistemul alternativ de tranzacţionare AeRO, a încheiat anul 2015 cu afaceri de 4,14 milioane de lei, în creştere cu 3,9% faţă de anul precedent. Profitul net al companiei a scăzut cu 4% până la circa 700.000 de lei, în condiţiile creşterii cu 42% a cheltuielilor operaţionale, avans peste cel raportat de veniturile operaţionale.

Compania şi-a atins ţinta bugetată de afaceri pentru 2015, însă profitul net raportat se situează sub indicatorul bugetat de 959.000 de lei.

Life is Hard s-a listat pe AeRO în data de 8 decembrie 2015, având cel mai bun debut, cu un raliu de 52% al acţiunilor în primele două zile de tranzacţionare. În prezent, acţiunile LIH se tranzacţionează la o cotaţie de 10,95 lei/unitate, cu peste 30% peste preţul de deschidere din prima zi de tranzacţionare. La cea mai recentă cotaţie, întreaga companie este evaluată la 7,6 mil. lei, de peste zece ori profitul net pe 2015.