Edenred pune pe piaţă un card prepaid pentru cheltuielile de afaceri ale angajaţilor

Autor: Corina Mirea 09.03.2016

Emitentul de tichete Edenred a lansat astăzi pe piaţa locală un sistem digital de gestionare a cheltuielilor de business ale angajaţilor, generate în special de călătoriile în interes de serviciu sau de întâlnirile cu clienţii.  

"Un procent de 85% din companii înca folosesc numerarul atunci când vine vorba despre cheltuielile angajaţilor în interes de serviciu. Unul dintre motive este reticenţa la ideea de a oferi tuturor angajaţilor carduri de companie pentru că nu pot limita accesul salariaţilor la contul organizaţiei. Astfel că, în general, cardurile de companie ajung la nivelul de management din companie, cu toate că, 60% din angajaţi fac deplasări în interes de serviciu măcar o dată pe sâptămână în fiecare lună", a spus Iulian Alexe, business development and expense management director al Edenred România.

Produsul lansat de Edenred, respectiv Spendeo, se compune dintr-un card prepaid oferit angajaţilor (care poate fi "alimentat" cu bani în timp real) şi o platformă online prin care angajaţii pot solicita şi primi în timp real realimentarea cardului sau prin care pot face dovada cheltuielilor (ataşând poze ale bonurilor fiscale). Astfel, procesul de cerere, aprobare şi decontare a sumelor pentru protocol este scurtat, iar nivelul de birocratizare al acestuia scade. Cardul poate fi personalizat de companie pentru fiecare angajat în parte, astfel că poate fi folosit, spre exemplu, doar într-un anumit interval de timp sau pentru anumite cheltuieli de business. 

Odată cu introducerea pe piaţa locala a produsului Spendeo, Edenred a lansat şi divizia de expense management.

În 2014, Edenred România a avut o cifră de afaceri de 66,4 milioane de lei (în creştere cu 13% faţă de anul anterior), un profit net de 2,1 milioane de lei (dublu faţă de anul anterior) şi un număr mediu de 147 de angajaţi.