Şeful Edenred: Se simte optimismul de pe piaţa muncii. Companiile fac mai multe angajări

Autor: Corina Mirea 10.03.2016
Edenred România, companie care emite tichete de masă pentru aproape un milion de angajaţi ai firmelor de pe plan local, a avut anul trecut afaceri în creştere cu 7% faţă de 2014, susţine Vianney du Parc, cel care conduce businessul francezilor pe piaţa românească.
 
Principalele motoare de creş­tere au fost mediul economic favorabil care a făcut ca tot mai mulţi angajatori să îşi reia planurile de recrutare lăsate pe „hold“ sau limitate în criză, dar şi orientarea Edenred către IMM-uri, unde tichetele de masă încă au o rată de penetrare destul de scăzută.
 
„România a început să recupereze destul de mult din terenul pierdut pe timpul crizei, se simte că mediul economic, de business este tot mai bun. Piaţa muncii creş­te nu doar datorită compani­ilor care erau prezente pe piaţă şi care acum angajează tot mai mulţi oameni, ci şi datorită intrării în business a tot mai multor firme noi. Anul trecut a fost unul bun pentru piaţa de tichete de masă, iar anul acesta mă aştept să creştem cu cel puţin acelaşi procent ca în 2015“, a explicat Vianney du Parc, executivul francez care a preluat businessul Edenred România în luna martie a anului trecut.