Şeful Edenred: Se simte optimismul de pe piaţa muncii. Companiile fac mai multe angajări
Autor:
Corina Mirea
10.03.2016
Edenred România, companie care emite tichete de masă pentru aproape un milion de angajaţi ai firmelor de pe plan local, a avut anul trecut afaceri în creştere cu 7% faţă de 2014, susţine Vianney du Parc, cel care conduce businessul francezilor pe piaţa românească.
Principalele motoare de creştere au fost mediul economic favorabil care a făcut ca tot mai mulţi angajatori să îşi reia planurile de recrutare lăsate pe „hold“ sau limitate în criză, dar şi orientarea Edenred către IMM-uri, unde tichetele de masă încă au o rată de penetrare destul de scăzută.
„România a început să recupereze destul de mult din terenul pierdut pe timpul crizei, se simte că mediul economic, de business este tot mai bun. Piaţa muncii creşte nu doar datorită companiilor care erau prezente pe piaţă şi care acum angajează tot mai mulţi oameni, ci şi datorită intrării în business a tot mai multor firme noi. Anul trecut a fost unul bun pentru piaţa de tichete de masă, iar anul acesta mă aştept să creştem cu cel puţin acelaşi procent ca în 2015“, a explicat Vianney du Parc, executivul francez care a preluat businessul Edenred România în luna martie a anului trecut.