eMag: În cinci ani aplicaţiile mobile vor fi principalul canal de vânzare pentru retaileri

Autor: Ioana Nita 15.03.2016
Iulian Stanciu: „Majoritatea cumpărătorilor se informează online şi apoi cumpără offline“.
 
Smartphone-ul va deveni princi­palul canal de vânzare pentru retaileri în următorii ani, în condiţiile în care acesta a schimbat deja obiceiurile de con­sum ale cumpărătorilor, aceştia infor­mându-se tot mai mult online cu pri­vire la produsele pe care inten­ţionează să le achiziţioneze.
 
„Pentru comerţ în general, im­pactul pe care smartphone-ul îl are în decizia clientului este major, cine nu va fi pe mobil va avea de suferit. Pentru noi este o transformare majoră, bu­sinessul se mută pe mobile. În de­cembrie 2014 am lansat aplicaţia eMAG, iar acum 12% din comenzi vin din aplicaţie. Probabil că în 5 ani acesta va fi canalul principal de vânzare“, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar în cadrul eMag, cel mai mare retailer online din România, cu afaceri anuale de peste 1,2 miliarde de lei.