Cemacon Cluj: Avem noroc că în România încă există nevoia de a construi

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.03.2016
Producătorul de materiale de construcţii Cemacon Zalău (CEON), care deţine două unităţi de producţie pe piaţa locală, şi-a bugetat anul acesta o creştere de cel puţin 10% a vânzărilor, în condiţiile în care anticipează inclusiv majorări de preţ pe segmentele de piaţă pe care activează.
 
„În ultimii cinci ani, am crescut în fiecare an cu minimum 20%. Ne aşteptăm la creştere şi în 2016, iar aceasta va veni din stocurile pe care o să le valorificăm şi mai bine, dar şi dintr-o majorare a preţurilor. În plus, de anul trecut suntem prezenţi pe piaţă nu doar cu cărămidă, ci şi cu produse complementare – vată bazaltică, sisteme de coş de fum“, a spus Liviu Stoleru, CEO al Cemacon.
 
Producătorul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 68 de milioane de lei, în creştere cu 24% faţă de 2014, în timp ce profitul operaţional s-a majorat cu 27%. Creşterea a venit şi din redeschiderea celei de-a doua fabrici a Cemacon, care era în conservare din 2011, la Zalău.