Reţeaua de centre de înfrumuseţare No+Vello vrea să se extindă în oraşele medii de provincie

Autor: Bogdan Alecu 21.03.2016

Brandul de saloane de îmfru­mu­seţare No+Vello, adus în România de compania Green Care Cosmetics, a fost lansat pe piaţa locală în urmă cu aproape cinci ani şi de atunci s-a dez­vol­tat în 11 oraşe din ţară pre­cum Bu­cureşti, Arad, Timi­şoara sau Ploieşti.

Green Care Cos­me­tics are trei sa­loa­ne de înfrumuseţare No+Vello pro­prii, în timp ce alte 17 sunt în sis­tem de fran­ciză. În total, No+Vello are 1.200 de cen­tre la nivel mondial, fiind cea mai mare reţea de centre de înfrumuseţare din lume, specializată în epilare de­fini­tivă şi terapii faciale, având peste un mi­lion de clienţi în reţea.

După ce a reuşit să ajungă în 2014 la o cifră de afaceri de 250.000 euro în Ro­mânia, compania vrea să se extindă lanţul No+Vello în sistem de franciză în Pi­teşti, Sibiu, Oradea, Mureş, Suceava şi Brăila. Franciza No+Vello se adre­sează atât investitorilor, cât şi celor care nu au experienţă antreprenorială. Pen­tru 2015, compania avea bugetat un ru­laj de 500.000 de euro.

Investiţia iniţială într-un salon de înfrumuseţare No+Vello se ridică la 30.000-50.000 de euro şi toate produsele şi materialele pu­blicitare sunt incluse în pachetul de des­chidere.

Francizatul trebuie să aibă capitalul care să acopere costurile chiriei, sala­riile angajaţilor. În plus, francizatul plăteşte o redevenţă lunară de 300 de euro şi 242 de euro, care reprezintă con­tribuţia lu­nară la bugetul de marketing.

Com­pa­nia asigură asistenţă fran­cizatului în ame­najare spaţiu, business plan, mar­keting naţional, dezvoltare de produse şi face trainig permanent şi validează unitatea.