Playboy Enterprises ar putea fi pusă în vânzare de patroni cu preţul de 500 de milioane de dolari

Autor: Monica Stoica 28.03.2016

Luni bune după ce Conacul Playboy a fost introdus pe piaţă în vizorul cumpărătorilor, patronii revistei iau în calcul posibila vânzare a întregii companii media, inclusiv a faimoasei şi infamei reviste.

Preţul estimativ de 500 de milioane de dolari ar include site-ul web al brand-ului, conacul, licenţele şi extensiile de publicaţii şi servicii de divertisment marca Playboy.

În luna ianuarie, compania a scos la vânzare Conacul Playboy pentru suma de 200 de milioane de dolari. Totuşi, potrivit contractului de vânzare, fondatorului revistei Hugh Hefner, care împlineşte 90 de ani luna viitoare, trebuie să i se permită să locuiască la conac pentru tot restul vieţii. Conacul nu a fost vândut până în prezent.

Revista Playboy a intrat într-o competiţie acerbă cu mediul online, odată ce internetul a ajuns să dicteze statisticile în materie de fani ai publicaţiilor cu conţinut pornografic. La începutul acestui an, compania veche de 63 de ani a publicat prima ediţie fără fotografii erotice. Numărul a avut un succes surprinzător, a atras agenţiile de publicitate şi a incitat interesul pieţei.

După ce au scos Conacul la vânzare, şefii de la Playboy au însărcinat o firmă de investiţii să aprecieze dacă există pe piaţă cumpărători dornici să achiziţioneze întreaga afacere Playboy Enterprises.

Directorul executiv de la Playboy, Scott Flanders a declarat joi, pentru CNN, că "mai multe entităţi cu buget considerabil şi-au exprimat interesul". Flanders a exprimat totodată că există cumpărători din întreaga lume ce năzuiesc să cumpere Playboy Enterprises.