Familia Mutu din Vâlcea intră în retailul bucureştean prin preluarea unor magazine Mega Image

Autor: Cristina Roşca 29.03.2016
Dan şi Dorina Mutu, unii dintre cei mai puternici antreprenori din ju­de­ţul Vâlcea, cu afaceri în retail, pro­ducţie şi agricultură, îşi fac intrarea pe pia­ţa de 4 mld. euro a comerţului ali­mentar din Bucureşti. Ei preiau trei dintre magazinele Mega Image din Capitală şi îşi pun pe ele brandul propriu Annabella.

„Ne bucură şi ne ambiţionează intrarea pe piaţa de retail bucureş­tea­nă prin deschiderea acestor trei ma­gazine sub brandul Annabella. Pasul aces­ta face parte din strategia noastră de business pe termen lung, aceea de a ajunge aproape de cât mai mulţi ro­mâni“, spune Dorina Mutu, director executiv Annabella.

Annabella este o reţea de retail pre­zentă pe piaţa românească din 1994, în prezent fiind deschise 57 de ma­gazine, în patru formate diferite - con­cept store-ul Annabella A-Z, An­nabella Fresh destinat comerţului de fructe şi legume, supermarketul An­na­bella şi magazinul de proximitate Annabella Expres.

În momentul de faţă, Annabella are peste 730 anga­jaţi, spun oficialii companiei.

Dorina şi Dan Mutu din Râm­ni­cu Vâlcea se apropie de aniversarea a 22 de ani în businessul local. Povestea ce­lor doi începe în 1994, când au des­chis primul magazin propriu.

Ulte­rior, cei doi s-au extins atât în retail, cât şi în producţie, cum­părând în 2008, în schimbul sumei de 4,5 milioa­ne de euro, o fabrică unde astăzi rea­li­zează zeci de sortimente de con­serve sub brandul Răureni.