Producătorul de pâine Titan a ajuns la nouă magazine Casa Brutarilor pe locul fostelor spaţii Belforno. „Vom deschide şi unităţi noi“
Goodmills România, fosta companie Titan şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor de morărit şi panificaţie, a transformat în „Casa Brutarilor“ nouă din cele 45 de magazine Belforno Fresh pe care le deţinea ca urmare a unei strategii de redenumire a întregii reţele de magazine.
„Casa Brutarilor a pornit ca un proiect nou, un concept de brutărie modern, dar cu elemente vin-tage în acelaşi timp. Deschiderea primelor brutării în magazine existente Belforno Fresh s-a făcut pentru a testa acest concept. În acest moment suntem în proces de finisare a portofoliului de produse şi standardizare a procedurilor din magazine. Va urma o nouă etapă de dezvoltare care va cuprinde atât spaţii existente, cât şi spaţii noi“, a declarat pentru ZF Dragoş Serb, director reţea de magazine Belforno Fresh.