Producătorul de pâine Titan a ajuns la nouă magazine Casa Brutarilor pe locul fostelor spaţii Belforno. „Vom deschide şi unităţi noi“

Autor: Mădălina Panaete 30.03.2016

Goodmills România, fosta com­panie Titan şi unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pro­duselor de morărit şi panificaţie, a transformat în „Casa Brutarilor“ nouă din cele 45 de magazine Bel­forno Fresh pe care le deţinea ca urmare a unei stra­­tegii de redenumire a întregii reţele de ma­gazine.

„Casa Brutarilor a pornit ca un proiect nou, un concept de brutărie modern, dar cu elemente vin-tage în acelaşi timp. Deschiderea primelor brutării în magazine existente Belforno Fresh s-a făcut pentru a testa acest concept. În acest mo­ment sun­tem în proces de finisare a porto­foliului de produse şi standardizare a pro­cedurilor din magazine. Va urma o nouă etapă de dezvoltare care va cuprinde atât spaţii exis­tente, cât şi spaţii noi“, a declarat pentru ZF Dragoş Serb, director reţea de magazine Belforno Fresh.