Rio Bucovina le aduce polonezilor de la Tymbark 14% din piaţa apelor minerale plate

Autor: Alina-Elena Vasiliu 31.03.2016

Producătorul de apă mi­ne­rală Rio Bucovina, care a fost pre­luat de grupul Maspex Wado­wice din Polonia, un important pro­ducător de sucuri de fructe, nectaruri şi băuturi răco­ritoare, le aduce polonezilor o cotă de piaţă de 14% pe piaţa apelor minerale na­turale plate. Apa plată este cel mai mare segment din totalul pieţei de ape minerale îmbu­te­liate, după cum transmit re­pre­zentanţii com­paniei, citând datele com­paniei de cer­cetare AC Nielsen pentru lunile octombrie şi noiembrie 2015.

Cei mai importanţi com­petitori ai Rio Bucovina pe piaţa apelor minerale sunt Borsec (Romaqua), Dorna (Coca-Cola), Aqua Carpatica (Valvis Holding), dar şi mărcile private ale marilor reţele de magazine.

Maspex produce, printre altele, sucurile Tedi, Tymbark, ciocolata caldă şi cappuccino La Festa şi ceaiurile instant Ekoland.