Skin Media: Ajungem la afaceri de 50 milioane de euro în 2016

Autor: Ioana Nita 31.03.2016

Noua linie de business a grupului - produsele de îngrijire personală - va avea o pondere importantă în creşterea afacerilor, vânzările fiind estimate la 7 mil. euro în 2016.

Distribuitorul local de electronice, electrocasnice şi produse de îngrijire per­sonală Skin Media ţinteşte să depăşească anul acesta pragul de 50 milioane de euro cifră de afaceri, după ce în 2015 veniturile totale ale grupului au crescut cu aproape 14% la circa 46 milioane de euro, după doi ani de stagnare.

„În 2015 am depăşit pragul de 200 mili­oa­ne de lei cifră de afaceri, circa 46 mili­oa­ne de euro, de la aproape 41 milioane de euro în 2014. Anul acesta ne propunem să ajungem la 50 milioane de euro”, a declarat Camil Perian, directorul general al Skin Media şi unul dintre acţionarii companiei.  El a adăugat că produsele de îngrijire personală vor avea o pondere cuprinsă între 10-15% în totalul afacerilor de anul acesta. În prezent, cea mai mare parte a veniturilor provine din distribuţia echipamentelor foto Nikon.

Depăşirea pragului de 50 milioane de euro cifră de afaceri a fost ţinta Skin Media încă de anul trecut, însă compania şi-a schimbat strategia în ultimii doi ani, renunţând la businessul tradiţional de distribuţie de produse IT&C, mai puţin la brandul de aparate foto profeisonale Nikon şi la televizoarele Toshiba, în favoarea brandului propriu de dispozitive mobile Utok şi al produselor de „lifestyle technology“ - electrocasnice şi produse de îngrijire personală.