Gigantul Amazon a lansat programul de plăţi pentru magazinele online

Autor: Oana Stupinean 05.04.2016
Retailerul american Amazon a lansat programul de plăţi pentru parteneri (Amazon Payments Global Partner Program), prin care le va oferi magazinelor online sau propriilor parteneri posibilitatea de a plăti cu Pay with Amazon, scrie TechCrunch. Astfel, retailerul se va lupta cu alte companii care oferă servicii de plată precum PayPal, Visa sau ApplePay. Programul de plăţi pentru parteneri a fost lansat prima oară în 2013, anul trecut volumul tranzacţiilor realizate prin intermediul platformei Amazon Payments a crescut cu 150% faţă de anul 2014, iar media valorii unei tranzacţii a fost de 84 de dolari. De asemenea, procentul retailerilor care au folosit platforma a crescut cu 200% în 2015.

Deşi serviciul este tot mai utilizat, micii retaileri care apelează la acest sistem se pot “speria” de faptul că retailerul gigant ştie totul despre ce comandă clienţii lor şi care este valoarea comenzilor.