Afacerile retailerului online CEL.ro au crescut cu 40% în trim. 1

Autor: Adrian Seceleanu 12.04.2016

CEL.ro, unul dintre cele mai mari magazine online locale, administrat de compania Corsar Online, a înregistrat în primul trimestru afaceri în creştere cu 40%, conform datelor comunicate de companie, care nu precizează însă la cât s-au ridicat veniturile.

“Perioada aferentă T1 marchează astfel o creştere cu 40% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015. În acest trimestru retailerul a trecut de 1 milion de comenzi procesate. Raportat la aceeaşi perioadă a anului 2015 numărul de comenzi procesate a crescut cu 50%”, conform reprezentanţilor CEL.ro.
Comparativ cu 2015 categoria de telefoane şi televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele şi produsele de îngrijire personală cu 50%, iar vânzările de gadgeturi s-au triplat. Vânzările de tablete au scăzut pe de altă parte cu 30%. Această evoluţie arată că “preferinţele utilizatorilor în materie de dispozitive mobile se restrâng tot mai mult în jurul smartphone-urilor şi gadgeturilor”, conform reprezentanţilor magazinului online.

Aproximativ 25% din vânzările acestui trimestru au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete şi telefoane mobile) şi 75% de pe desktop, acesta din urmă fiind în continuare principalul device de pe care consumatorii decid să încheie tranzacţia, chiar dacă un număr destul de mare folosesc mobilul în procesul de documentare din pre-achiziţie.

Compania, deţinută de antreprenorul Tiberiu Pop, a înregistrat în anul 2015 vânzari de 40 de milioane euro, are un portofoliu de peste 100.000 de produse şi are peste 1.000.000 de comenzi procesate până în prezent.