FAN Courier se îndreaptă către un nou an pe creştere după un plus de 15% în T1. „Este un optimism în piaţă care se vede şi în rezultatele financiare ale companiilor. Sunt mai mulţi bani în piaţă, asta e clar.“

Autor: Mădălina Panaete 13.04.2016

FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, ar putea încheia anul acesta cu un nou avans al businessului pentru al nouălea an consecutiv din 2008, după ce în primul trimestru compania a avut o creştere de peste 15% a vânzărilor.

„Nu avem încă cifrele finale pentru primul trimestru, însă cred că ne-am încadrat în creşterea de 15% pe care ne-am propus-o şi cred că suntem chiar puţin peste. A fost un început de an mai bun decât am preconizat. Toţi clienţii cu care m-am întâlnit sunt pe creştere chiar cu două cifre (peste 10% - n.red.) şi m-am întâlnit cu firme din imobiliare, online, producţie de ferestre, din toate domeniile“, a spus Adrian Mihai, unul dintre acţionarii şi fondatorii companiei de curierat, care anul trecut a avut afaceri de circa 400 milioane de lei (89 milioane de euro).

Pentru anul acesta, compania şi-a propus un avans al cifrei de afaceri de 15% faţă de anul trecut, asftfel că se apropie de 100 mil. euro. FAN Courier, care este cea mai mare companie românească din sectorul curiera­tului, dar şi liderul acestei pieţe, a avut o creştere con­tinuă a cifrei de afaceri în lei din 2008 (primele date dis­ponibile la Ministerul de Finanţe). Adrian Mihai consi­deră că acest avans se datorează în prin­cipal creşterii consumului, dar şi investiţiilor imobiliare.