eMAG a avut un rulaj de 353 mil. euro în 2015 în România şi estimează că va trece de o jumătate de miliard de euro în acest an

Autor: Adrian Seceleanu 14.04.2016

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a înregistrat anul trecut în România un rulaj de 353 de milioane de euro (vânzările proprii plus cele generate de partenerii din marketplace) şi estimează că va depăşi în acest an, pentru prima oară, pragul de o jumătate de milard de euro – o parte semnificativă urmând să fie generată de platforma marketplace, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMAG în cadrul conferinţei eMAG Marketplace New Sellers, organizate în parteneriat cu ZF.



eMAG, cel mai mare retailer online din România, a înregistrat anul trecut în România un rulaj de 353 de milioane de euro (vânzările proprii plus cele generate de partenerii din marketplace) şi estimează că va depăşi în acest an, pentru prima oară, pragul de o jumătate de milard de euro – o parte semnificativă urmând să fie generată de platforma marketplace, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMAG în cadrul conferinţei eMAG Marketplace New Sellers, organizate în parteneriat cu ZF.

“Evoluţia vânzărilor este una foarte bună, de la aproximativ 2 milioane de euro pe lună, am ajuns la aproape de 40 de milioane de euro pe lună, deci estimăm că vom ajunge la 500 de milioane de euro anul acesta, sumă din care o bucată bună este generată de marketplace”, a declarat Stanciu.