Consiliul Concurenţei investighează pachetele de produse turistice

Autor: Alexandra Marcu 18.04.2016

În urma unei sesizări de pe Platforma avertizorilor de concurenţă, Consiliul Concurenţei a declanşat o investigaţie privind comercializarea diferitelor pachete de produse turistice.

Consiliul Concurenţei investighează o posibilă încălcare a regulilor de concurenţă pe piaţa comercializării pachetelor de turism prin intermediul agenţiilor de turism, conform unui comunicat de presă. Autoritatea suspectează agenţiile de turism că îşi coordonează politicile comerciale în scopul impunerii unui nivel minim de preţ de vânzare a produselor turistice şi a pachetelor de servicii turistice, începând cu anul 2013.

În cadrul investigaţiei, Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la sediile şi punctele de lucru ale mai multor companii active pe piaţa serviciilor turistice.

Platforma avertizorilor de concurenţă reprezintă un instrument care asigură anonimatul persoanelor care doresc să comunice Consiliului Concurenţei informaţii referitoare la activităţile de tip cartel ale unor companii.