Alina Bistreanu, directorul grupului de modă LPP: Vrem să dublăm reţeaua şi cifra de afaceri în acest an

Autor: Cristina Rosca 19.04.2016

La finalul lui 2016 grupul polonez ţinteşte afaceri de 26 mil. euro şi vrea 40 de magazine sub brandurile Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp şi House.

Grupul polonez de modă LPP, prezent pe piaţa locală cu cinci branduri prin­tre care Reserved şi Mo­hito, vrea să se apro­pie de 40 de magazine în acest an după o expansiune rapidă în 2016, când sunt plani­ficate 18 deschideri. LPP Fashion a intrat pe piaţa locală acum opt ani şi a inaugurat primul magazin Reserved în România în aprilie 2008. Spre deosebire de alţi retaileri care s-au extins agresiv indiferent de contextul economic, polonezii au fost prudenţi în criză pentru a se extinde ulterior mai agresiv.

Schimbarea de ritm a venit acum circa doi ani, când executivul român Alina Bistreanu (31 de ani) a fost numită director general al operaţiunilor din România ale LPP. „Pentru anul 2016 avem planificate 18 deschideri. Am finalizat deja negocierile pentru 13 dintre acestea, iar pentru restul de cinci suntem în discuţii avansate. Dintre cele 13 magazine, şase urmează a fi deschise în Bucureşti, patru în Timişoara şi trei în Constanţa.“ Pe lângă expansiunea din offline, grupul are în plan să deschidă şi două magazine online.