RCS&RDS a trecut de 2 milioane de abonaţi pe două pieţe-cheie: net fix şi telefonie mobilă

Autor: Adrian Seceleanu 22.04.2016

Compania de cablu RCS&RDS, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a trecut de pragul de două milioane de abonamente pe două segmente-cheie de business - telefonie mobilă şi internet fix - , înregistrând în acelaşi timp un avans accelerat şi pe piaţa de cablu TV, conform datelor prezentate în premieră ieri, într-o conferinţă de presă, de Valentin Popoviciu, vicepreşedintele operatorului controlat de antreprenorul Zoltan Teszari din Oradea. De la jumătatea anului 2013 până la finele lunii martie a anului curent, deci într-o perioadă de aproape trei ani de zile, RCS&RDS a câştigat 300.000 de clienţi pe cablu TV, 450.000 pe internet fix, 900.000 pe telefonie mobilă şi aproape 1,7 milioane pe internet mobil, pierzând teren însă pe telefonie fixă şi televiziune prin satelit. Cel mai mare număr de clienţi câştigaţi în ultimii trei ani a fost înregistrat pe internet fix, datele companiei arătând că practic RCS&RDS a absorbit cea mai mare parte a avansului pieţei. RCS a câştigat în trei ani de zece ori mai mulţi utilizatori decât Telekom şi de peste trei ori mai mulţi decât compania de cablu UPC - care sunt principalii săi rivali.

Reprezentanţii operatorului au pus însă accent în cadrul conferinţei de presă pe evoluţia numărului de abonaţi la serviciul de telefonie mobilă, care a fost relansat în urmă cu aproximativ doi ani de zile.