Radomir Nemecek, şeful regional al Volvo: Maturitatea unei pieţe auto nu este dată numai de cifre, ci şi de clădirile dintr-un oraş, felul în care se îmbracă oamenii şi de cât de mult călătoresc aceştia

Autor: Bogdan Alecu 27.04.2016

Radomir Nemecek, şeful regional al Volvo: Maturitatea unei pieţe auto nu este dată numai de cifre, ci şi de clădirile dintr-un oraş, felul în care se îmbracă oamenii şi de cât de mult călătoresc aceştia

Radomir Nemecek, area manager pentru Europa de Sud-Est în cadrul Volvo Cars, spune că deşi România este o piaţă emergentă, iar aici există potenţial mare de creştere, clienţii de aici sunt printre cei mai educaţi, mai ales când vine vorba despre experienţă internaţională.

„Cei pe care îi cunosc aici sunt foarte bine educaţi când îi comparăm cu slovacii spre exemplu. Cei de aici au călătorit, au studiat în străinătate. România este cea mai avansată ţară din UE când vine vorba de internet şi WiFi. În celelalte ţări din regiune unde merg, am probleme cu viteza de internet şi plătesc foarte mult pentru acces“, spune Radomir Nemecek.

El a subliniat faptul că „dincolo de cifre, când este vorba despre maturitatea unei pieţe mă uit la parcul auto, mă uit la oameni pe stradă şi la starea clădirilor, la modul în care oamenii în general sunt îmbrăcaţi“. Regiunea de sud-est pentru autoturismele Volvo include Slovacia, România, Bulgaria şi toate pieţele din fosta Iugoslavie, precum Slovenia, Croaţia, Bosnia, Macedonia şi Serbia. Lista va fi completată în următorul an de Albania şi Muntenegru. Toate pieţele din regiune sunt operate de către importatori locali, nu direct de către Volvo.