Retailerul Il Passo face „pasul“ către producţie: 20% din pantofii din magazine vin din fabrica proprie
Grupul are acum un model de afaceri similar cu cel al altor afaceri româneşti – Musette şi Why Denis – care au integrate ambele activităţi.
Petru Chiriac, antreprenorul care a pus acum mai bine de 15 ani bazele businessului Il Passo, cu activităţi în retailul de încălţăminte, a investit circa jumătate de milion de euro într-o unitate de producţie de pantofi din Bucureşti, fabrică ce îi asigură astăzi 20% din marfa din magazine.
Banii au fost utilizaţi pentru achiziţia de utilaje, în timp ce clădirea care găzduieşte fabrica este închiriată.
„Am luat decizia de a produce într-o unitate proprie acum trei sezoane, însă până acum am pus la punct sistemul de producţie. Am vrut ca pantofii realizaţi de noi să fie la standardele celor de afară“, spune Petru Chiriac, care a pornit la drum în acest business împreună cu o altă antreprenoare româncă.