Şeful din România al retailerului de modă turc Koton: „Vrem 25 de magazine şi afaceri de 50 milioane de euro până în 2018“

Autor: Cristina Roşca 29.04.2016

Brandul turc de modă Koton, prezent pe piaţa locală din anii de boom, vrea să ajungă la finalul lui 2018 la un total de 25 de magazine şi la afaceri de 50 mil. euro, cifră ce l-ar poziţiona în topul celor mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, evaluată la 2 mld. euro anual. În prezent, sub brandul Koton sunt deschise 13 unităţi, iar pentru acest an sunt planificate încă trei deschideri.

„Vom încheia acest an cu 16 magazine, prin deschiderea a încă trei unităţi în Bucureşti. Astfel, vom inau­gura luna aceas­ta un magazin în Militari Shop­ping Center, în septembrie vom deschide primul nostru magazin stradal pe strada Lipscani, iar în noiembrie vom merge în cel mai nou mall din Bucu­reşti, ParkLake“, spune Burak Akbulat, country manager la Koton România.

Brandul Koton a intrat pe piaţa din România în anul 2007 şi a deschis primul magazin în Bucureşti Mall, primul mall din România. Anul trecut compania a modernizat şi extins acest magazin care are în prezent o suprafaţă de 1.640 mp şi este cel mai mare magazin Koton de pe piaţa locală.