Japonezii de la Nikon au livrat jumătate din aparatele foto vândute anul trecut în România

Autor: Ioana Nita 29.04.2016
Nikon, producătorul japonez de echipamente foto, a avut anul trecut o cotă de 50% pe piaţa locală de profil, care s-a situat la circa 100.000 de unităţi. Astfel, 2015 a fost al cincilea an consecutiv în care compania japoneză a revendicat jumătate din echipamentele foto vândute în România, potrivit reprezentanţilor Skin Media, distribuitorul oficial al Nikon pe plan local.  
 
„Nikon a avut pentru al cincilea an consecutiv o cotă de 50% pe piaţa foto din România, ceea ce dovedeşte că în ciuda scăderii vânzărilor de profil înregistrate  pe plan local, preferinţa utilizatorilor care cumpără pentru brand încă există“, a spus Camil Perian, directorul general şi unul dintre acţionarii Skin Media.
 
Grupul, care distribuie produsele Nikon în România de acum nouă ani, a anunţat anul trecut că vânzările totale ale echipamentelor foto produse de compania japoneză au depăşit pragul de 100 milioane de euro pe plan local în perioada 2007-2015.