Valvis a dus vânzările Aqua Carpatica la 40 de milioane de euro în cinci ani de la lansare
Autor:
Cristina Roşca
03.05.2016
Brandul de apă minerală Aqua Carpatica, lansat pe piaţă în 2011, a ajuns la vânzări de 40 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 42% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri este cea obţinută de Aqua Carpatica, însă ca parte din Valvis Holding Distribution. Producţia brandului este operată de compania Carpathian Springs, care vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, parteneri de export sau jucători din HoReCa.
„La cinci ani de la lansare, Aqua Carpatica s-a consacrat pe piaţa apelor minerale ca un brand premium, în continuă creştere. Primele luni ale acestui an demonstrează că ritmul de creştere se menţine“, spune omul de afaceri Jean Valvis, proprietarul businessului.
Brandul de apă minerală Aqua Carpatica este astăzi prezent în toate reţelele internaţionale din comerţul modern, care numără în total peste 1.700 de hipermarekturi şi supermarketuri. Mai mult, brandul acoperă şi 47% din universul de comerţ tradiţional, adică 36.000-38.000 de chioşcuri şi mici alimentare. Direcţiile viitoare de dezvoltare sunt piaţa HoReCa din România şi exportul.