Valvis a dus vânzările Aqua Carpatica la 40 de milioane de euro în cinci ani de la lansare

Autor: Cristina Roşca 03.05.2016
Brandul de apă minerală Aqua Carpatica, lansat pe piaţă în 2011, a ajuns la vânzări de 40 de milioane de euro anul trecut, în creştere cu 42% faţă de anul anterior. Cifra de afaceri este cea obţinută de Aqua Carpatica, însă ca par­te din Valvis Holding Distri­bu­tion. Pro­duc­ţia bran­du­lui este operată de compania Car­pathian Springs, care vin­de apoi către Valvis Holding Dis­tribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, par­teneri de export sau jucători din HoReCa.

„La cinci ani de la lansare, Aqua Car­patica s-a consacrat pe piaţa ape­lor minerale ca un brand pre­mium, în con­tinuă creştere. Primele luni ale aces­tui an demonstrează că ritmul de creştere se menţine“, spune omul de afa­ceri Jean Valvis, pro­prie­tarul businessului.

Brandul de apă minerală Aqua Car­patica este astăzi prezent în toate reţelele internaţionale din comerţul modern, care numără în total peste 1.700 de hipermarekturi şi super­mar­­keturi. Mai mult, brandul aco­pe­ră şi 47% din universul de comerţ tra­­diţional, adică 36.000-38.000 de chioş­curi şi mici alimentare. Direc­ţiile viitoare de dezvoltare sunt piaţa HoReCa din România şi exportul.