Lanţul de cafenele „5 to go“ trece de 20 de unităţi şi accelerează expansiunea şi în provincie

Autor: Corina Mirea 08.05.2016
Lanţul de cafenele „5 to go“, unde orice produs costă 5 lei, are o ţintă de 40 de unităţi deschise până la finalul acestui an, dintre care cinci ar urma să fie poziţionate pe harta ora­şe­lor din pro­vincie. În pre­zent, „5 to go“ nu­mă­ră 18 ca­fenele în Capitală şi în ţară, ceea ce înseamnă că în urmă­toarele luni deja are o listă de peste 20 de des­chi­deri.
 
Povestea „5 to go“ a început în ur­mă cu mai bine de un an, când prima ca­fenea a fost deschisă în zona Pieţei La­hovari din Capitală. Brandul s-a po­zi­ţionat în 16 puncte ale Bu­cureştiului, dar are câte un spaţiu şi în Iaşi şi în Plo­ieşti.
 
„Vom atinge pragul de 20 de locaţii luna aceasta (mai – n. red.), deja avem în amenajare patru spaţii în Bucureşti. Ne dorim să închidem anul 2016 cu 40 de locaţii (35 în Bucureşti şi 5 în ţară), iar pentru anul 2017 sperăm să ajungem la 80. În plus, am semnat deja pentru un spaţiu „5 to go“ în Constanţa, care vrem să fie gata în septembrie. În acest moment ne axăm mult pe furnizori. Vindem tot mai mult produse personalizate 5 to go, realizate de producători români“, a spus pentru ZF Radu Savopol, designer de interior şi arhitect, care a pus bazele lanţului de cafenele. Cele patru spaţii în care deja au început lucrările de amenajare pentru noi cafenele „5 to go“ sunt situate tot în Capitală, în zonele Piaţa Amzei, Sfânta Vineri - bulevardul Corneliu Coposu, Strada Docenţilor şi la Piaţa Floreasca. Acestea, ca şi cele­lalte locaţii, vor fi aprovizionate şi cu produse realizate de mici antre­pre­nori locali, care livrează de­serturi, băuturi naturale sau sendvişuri.