Valentin Sulfideanu, Telekom: Clienţii încep să achite facturile prin aplicaţia MyAccount. Pregătim funcţionalităţi noi

Autor: Adrian Seceleanu 04.05.2016
Grupul Telekom România, cel mai mare furnizor de servicii fixe şi mobile de pe piaţa locală, are în plan să adauge funcţionalităţi noi în cadrul aplicaţiei MyAccount Telekom, una dintre ele fiind posibilitatea ca utilizatorii să semnaleze existenţa unor probleme tehnice în funcţionarea serviciilor fixe, fără a mai apela call-center-ul grupului de operatori.
 
„Aplicaţia rămâne una din priorităţile noastre şi vom continua să adăugăm noi funcţionalităţi. Clienţii de servicii fixe au nevoie de o soluţie simplă de semnalare şi remediere a disfuncţionalităţilor tehnice, de aceea vom implementa o funcţionalitate prin care utilizatorii pot verifica starea reţelei şi vor putea remedia sau transmite sesizări pentru rezolvarea problemelor pe care le întâmpină. Una din solicitările clienţilor care va fi implementată în curând vizează posibilitate de înregistrare a contului MyAccount direct din aplicaţia de mobil”, a declarat pentru ZF Valentin Sulfideanu, Manager, eActivities Core Business în Telekom România. Sulfideanu, care a fost recrutat de Telekom în 2014, şi-a început cariera la Connex (actualul Vodafone) în 2003 şi a lucrat pentru scurt timp şi la UPC.