Ecco Shoes estimează o creştere a afacerilor de peste 10%

Ziarul Financiar 08.05.2016

“În România, vânzările de anul trecut au fost de peste 6 milioane euro, cu 17% mai mari decât în 2014, iar profitul a crescut cu 7%. În ceea ce priveşte acest an, sperăm să continuăm seria creşterilor de minimum două cifre din ultimul deceniu”, a afirmat Victor Tighinean, cel care a adus iniţial brandul pe piaţa locală în sistem de franciză şi ulterior a preluat conducerea odată cu intrarea pe piaţa din România a companiei-mamă.

În acest an, compania vrea în primul rând să consolideze businessul existent şi să mai deschidă un magazin în mallul Park Lake Plaza Bucureşti ce urmează a fi inaugurat în a doua parte a anului.

Victor Tighinean nu exclude însă nicio altă deschidere în provincie.

Pe piaţa locală de încălţăminte Ecco se luptă atât cu branduri locale precum Benvenuti sau Musette, dar şi cu nume internaţionale precum Deichmann sau Humanic.

Brandul danez Ecco este unul dintre cele mai cunoscute din lume, compania-mamă având o istorie de peste cinci decenii şi fiind prezentă în peste 90 de ţări cu peste 1.400 de magazine şi produce pantofi pentru femei, bărbaţi şi copii. Compania controlează întregul proces de fabricaţie, de la prelucrarea pielii la manufacturarea produselor finite, în fabricile sale proprii, până la livrarea acestora în magazinele sale.

Potrivit ultimelor date, încălţămintea Ecco este produsă în fabrici proprii în Danemarca, Slovacia, Portugalia, Indonezia, Thailanda şi China.