UPC sare de o jumătate de milion de clienţi pe net fix şi anunţă venituri mai mari cu 10% în T1 2016. Compania de cablu a câştigat peste 50.000 de clienţi de internet

Autor: Adrian Seceleanu 11.05.2016

În primul trimestru acoperirea reţelei fixe digitale a UPC a fost extinsă la încă 42.800 de gospodării.

Veniturile companiei de cablu UPC, al treilea jucător de pe pia­­­ţa locală de servicii TV, au a­van­­sat în primul trimestru cu a­proa­­pe 10%, la 169 mil. lei, pe fon­­­­dul creşterii numărului de clienţi şi de abo­­na­­mente - în special pe segmentul de internet fix.

„Ca urmare a strategiei din ultimii ani, continuă evoluţia pozitivă - numărul clien­ţilor şi al abonamentelor a crescut, ceea ce s-a reflectat şi în creşterea veni­turilor. În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 168,6 milioane de lei, ceea ce reprezintă o creş­tere cu 9,7% faţă de aproape 153,7 milioane de lei în trimestrul I al anului trecut“, conform datelor comunicate de reprezentanţii UPC. Veniturile în dolari au crescut cu 6,4% faţă de anul anterior. „Rezultatele din primul trimestru al acestui an confirmă (…) varietatea pachetelor noastre de servicii. În acest an vom (…) investi în extinderea reţelei într-un ritm şi mai susţinut”, a declarat Robert Redeleanu, CEO al UPC România.“

UPC a raportat creşteri ale numărului de clienţi pe toate liniile de business în primul trimestru al acestui an.