Metro Cash & Carry: Cel mai uşor găsim producători români de legume-fructe, ouă şi panificaţie

Autor: Cristina Rosca 13.05.2016
Comerciantul german Metro Cash & Carry, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 30 de magazine de tip cash & carry (angro), are peste 60% din produsele în magazine fabricate în România. De altfel, ponderea variază între 60% şi 100% în funcţie de categoria de produse.
 
„Ponderea diferă de la o categorie de articole la alta, iar cele mai multe articole produse în Romania sunt cele din categoriile de legume-fructe, carne, ouă, peşte, panificaţie industrială-brutărie şi mezeluri. În ceea ce priveşte volumele avute pe categoriile prezentate mai sus, plaja procentuală a articolelor realizate local este de 60%-100%“, spune Adina Timplaru, head of corporate communications în cadrul Metro.
 
Ea adaugă faptul că cel mai uşor compania găseşte producători locali de legume-fructe, ouă, peşte şi panificaţie industrială-brutarie. „Pentru sortimentul ultrafresh, avantajele legate de producţia locală ţin pe de o parte de vânzarea către client a unor articole care să aibă prospeţime maximă, iar pe de altă parte ţin de susţinerea producătorilor locali. În plus, şi costurile privind transportul pe distanţe mari ar putea influenţa (preţul de la raft – n.red).“