Grupul Stihl are 5 mil. euro pentru investiţii în magazine care comercializează brandurile de motounelte ale companiei

Autor: Alina-Elena Vasiliu 17.05.2016
Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de motoferăstraie şi motocoase la nivel mondial, are în plan să intre pe sectorul vânzărilor online, însă nu mai devreme de anul 2017. Până atunci, compania se concentrează pe dezvoltarea unor concepte noi de distribuţie şi vânzare, prin extinderea suprafeţelor de vânzare din magazinele unde sunt comercializate produsele Stihl.
 
“Din punct de vedere al investiţiilor, acest an este cea mai dinamică perioadă pentru România“, spune Ioan Mezei, directorul general Stihl România.
 
În prezent, Stihl mizează pe creşterea vânzărilor prin implementarea conceptului de flagship stores, magazine de referinţă, care sunt dezvoltate prin parteneriate cu distribuitorii şi sunt fie deschise de la zero, fie extinderi ale unor unităţi deja existente. Investiţia totală pe care o face Stihl în acest proiect este de circa 5 milioane de euro.