Allianz-Ţiriac vrea să ajungă la venituri de cel puţin 1,1 miliarde de lei în 2016 şi la un profit de minimum 78 de milioane de lei

Autor: Anelis Baciu 17.05.2016

Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie de asigurări generale din piaţa locală, şi-a propus o creştere de peste 5% în acest an, ceea ce înseamnă că primele brute subscrise vor ajunge la cel puţin 1,11 mld. lei până la finalul lui 2016.

Concomitent cu creşterea ve­ni­turilor din vânzări compa­nia şi-a propus şi îmbu­nătă­ţi­rea pro­fitabilităţii, de la 70 de mi­lioane de lei la circa 78 mi­lioane de lei, arată calculele ZF făcute pe baza datelor financiare ale companiei de anul trecut şi a informaţiilor transmise de companie.

„Planurile noastre anuale vizează o creştere a veniturilor cu peste 5% faţă de anul precedent, până la sfârşitul anului şi menţinerea ratei profitului în total venituri la peste 7%. Ne aşteptăm să continue dez­vol­tarea în acelaşi ritm, mizând, în primul rând, pe îmbunătăţirea serviciilor şi pe pro­iec­te digitale“, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac.

În primele trei luni din acest an com­pania a vândut asigurări în valoare de aproa­pe 300 mil. lei (67 mil. euro), în creş­tere cu peste 9% faţă de aceeaşi pe­rioa­dă a anului trecut. În acelaşi timp pro­fitul ope­raţional a urcat într-un ritm mai alert, cu peste 70% şi a ajuns la valoarea de 26 mil. lei.