Firmele de leasing operaţional iau la ţintă retailerii online

Autor: Bogdan Alecu 18.05.2016

Companiile de leasing opera­ţional văd potenţial de creştere prin a atrage retailerii care doresc să închi­rie­ze flote de vehicule co­mer­ciale pentru a livra direct produsele către clienţi şi nu cu ajutorul curierilor.

„Retailerii şi magazi­ne­le online au tot inte­re­sul să-şi menţină clienţii mul­ţumiţi, mai ales atunci când vine vorba de livra­rea produ­se­lor. Dacă aces­tea vor avea pro­pria flo­tă de comer­ciale pen­tru a livra pro­du­sele, atunci va exis­ta po­tenţial şi pentru lea­sing opera­ţio­nal pe acest seg­ment“, a spus Bog­dan Apahi­dean, pre­şe­dintele Aso­ciaţiei Com­pa­ni­ilor de Leasing Ope­ra­ţional din Ro­mâ­nia (ASLO), care mai deţine şi func­ţia de direc­tor general al Leaseplan, cea mai mare companie de pe piaţa de profil.

Dan Ostahie, CEO şi proprietar al Altex, declara într-un interviu acor­dat ZF faptul că retailul devine din ce în ce mai mult un business de logis­tică şi în momentul în care teritoriul preţ va fi epui­zat, terenul de bătaie va fi în servicii, iar în opinia sa în piaţă există o mare ne­mul­ţumire a clienţilor le­ga­tă de serviciile de livare. Altex, cel mai mare jucă­tor de pe piaţa locală de re­tail electro-IT, are în plan ca în vara anului vi­itor să fie gata să gestio­ne­ze prin forţe proprii toate opera­ţiu­nile aferente comen­zi­lor din Bucureşti - inclu­siv livrarea coletelor până la uşa cli­en­ţilor - cu posibilitatea ca „raza de ac­ţiune“ să fie extinsă şi la alte oraşe mari din ţară.