Firmele de leasing operaţional iau la ţintă retailerii online
Companiile de leasing operaţional văd potenţial de creştere prin a atrage retailerii care doresc să închirieze flote de vehicule comerciale pentru a livra direct produsele către clienţi şi nu cu ajutorul curierilor.
„Retailerii şi magazinele online au tot interesul să-şi menţină clienţii mulţumiţi, mai ales atunci când vine vorba de livrarea produselor. Dacă acestea vor avea propria flotă de comerciale pentru a livra produsele, atunci va exista potenţial şi pentru leasing operaţional pe acest segment“, a spus Bogdan Apahidean, preşedintele Asociaţiei Companiilor de Leasing Operaţional din România (ASLO), care mai deţine şi funcţia de director general al Leaseplan, cea mai mare companie de pe piaţa de profil.
Dan Ostahie, CEO şi proprietar al Altex, declara într-un interviu acordat ZF faptul că retailul devine din ce în ce mai mult un business de logistică şi în momentul în care teritoriul preţ va fi epuizat, terenul de bătaie va fi în servicii, iar în opinia sa în piaţă există o mare nemulţumire a clienţilor legată de serviciile de livare. Altex, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail electro-IT, are în plan ca în vara anului viitor să fie gata să gestioneze prin forţe proprii toate operaţiunile aferente comenzilor din Bucureşti - inclusiv livrarea coletelor până la uşa clienţilor - cu posibilitatea ca „raza de acţiune“ să fie extinsă şi la alte oraşe mari din ţară.