Google introduce reclame în listele cu rezultate la căutările pentru imagini

Ziarul Financiar 18.05.2016

Astfel, la folosirea cuvântului canapea, pe lângă imagini extrase de pe diferite website-uri vom vedea şi reclame pentru magazine de mobilă, sau direct produsul vizat. Prin măsura luată, Google intervine astfel în procesul normal urmat de utilizatorii Google Search aflaţi în căutarea unui produs anume, oferind acestora posibilitatea să ajungă direct la produsul dorit, fără a mai fi necesară o vizită suplimentară pentru consultarea ofertei unui magazin de specialitate.

Pentru mai multe şanse de reuşită, reclamele afişate vor fi adaptate în funcţie de regiunea utilizatorului, acordând prioritate magazinelor locale. Vizitatorii vor putea afla dacă un magazin permite sau nu preluarea produsului direct din magazin, iar un panou separat va permite consultarea rapidă a ofertei de produse, notează Go4it.

În mod ideal, noul sistem de promovare va scuti vizitatorii de vizitele lungi în magazinele din care îşi fac de obicei cumpărăturile, permiţând găsirea şi adăugarea produsului în coşul de cumpărături dintr-un singur pas.

În practică, este greu de crezut că un cumpărător pretenţios se va mulţumi doar cu sugestiile primite prin sistemul AdSense, vizitele în magazinele online pentru căutarea celor mai bune oferte fiind pentru mulţi o etapă esenţială în procesul de cumpărare.