Centrul de servicii din România al grupului Allianz merge spre 200-300 de angajaţi

Autor: Anelis Baciu 24.05.2016
Allianz Managed Operations & Services (AMOS) România, centrul de servicii al grupului german Allianz, a ajuns după trei ani de la înfiinţare la un număr de 150 de angajaţi, iar în perioada următoare se va îndrepta către 200-300 de angajaţi, a declarat Remi Vrignaud, directorul general al Allianz-Ţiriac, care de la 1 septembrie va prelua func­ţia de cancelar al lui Oliver Bate, cel mai puternic om din grupul Allianz, companie cu afaceri de circa 80 de miliar­de de euro anual.

„În România dizivia de servicii a Allianz Group are 150 de angajaţi, dar merge către 200-300 de oameni. Allianz este interesat de dezvoltarea businessului local atât organic, cât şi anorganic (prin achi­zi­ţii - n. red.)“, a declarat Remi Vrignaud în cadrul emisiunii ZF Live.

Cei 150 de oameni care lucrează în centrul de servicii oferă suport pentru sucursalele Allianz din în­trega lume în domeniile ac­tua­riat, resurse umane şi ad­ministrarea afacerilor.

Pe lângă angajaţii din cen­trul de servicii în Ro­mânia, Allianz mai are circa 1.400 de angajaţi în cadrul companiei de asigurări.

AMOS are sediul central în München şi operaţiuni în Bel­gia, Marea Britanie, India, Irlanda, Olanda, Sin­ga­pore, Franţa, Thailanda şi El­veţia, numărul de angajaţi ai aces­tei divizii fiind de aproximativ 7.000. Anul trecut centrul de servicii a avut venituri de 847 mil. euro.