GfK: Smartphone-urile şi electrocasnicele au dus piaţa electro-IT&C la 521 mil. euro în trimestrul 1

Autor: Adrian Seceleanu 27.05.2016

Piaţa de bunuri de folosinţă îndelungată din România a înregistrat în primul trimestru o creştere de 15%, la 521 de milioane de euro, pe fondul evoluţiilor pozitive înregistrate în principal de segmentele de smartphone-uri şi electrocasnice, conform studiului GfK Temax, realizat de compania de analiză GfK.

„În primul trimestru electro­nicele au crescut cu aproape 13% comparativ cu aceeaşi perioadă a anu­lui trecut. Piaţa televizoarelor a fost principalul motor de creş­tere, modele din toate clasele de diago­nală precum şi cele 4K au continuat să crească. Consolele de jocuri, boxele şi boxele cu an­docare au avut rate de creştere de două cifre. În cadrul acestor cate­gorii, segmente precum soundbars şi boxe bluetooth cu ando­care au înregistrat perfor­manţe notabile”, conform datelor GfK.