Piaţa de cafenele se aglomerează cu un brand turcesc care intră în mallurile grupului Anchor

Autor: Cristina Roşca 06.06.2016
Piaţa locală de cafenele, una dintre cele mai fragmentate din economie, a atras un nou jucător, lanţul turc Kahve Dunyasi care se aşază iniţial în mal­lurile Capitalei. Astfel, prima unitate a fost deja deschisă săptămâna trecută în Bucureşti Mall de pe Calea Vitan. Acesta este primul mall deschis în România, în 1999, şi este deţinut tot de o companie din Turcia, Anchor Group. A doua unitate este deja în pregătire în mallul Plaza România, aflat tot în portofoliul Anchor Group. 

Pentru a intra pe piaţa locală compania care deţine brandul Kahve Dunyasi a fost asistată de casa de avocatură Noerr.

Lanţul turc de cafenele deţine 130 de unităţi, cele mai multe pe piaţa-ma­mă. În 2011 compania a intrat şi pe piaţa din Londra, Marea Britanie, iar acum a ajuns şi la Bucureşti. Compania Bikaldi a deschis prima cafenea Kahve Dunyasi în anul 2004 în Turcia, iar apoi s-a extins şi pe alte pieţe.